Pandemia notuje rekordy zakażeń i rząd wprowadza pracę zdalną w urzędach. Urząd Miasta w Rzeszowie wydał komunikat dotyczący zasad obsługi mieszkańców.
Pracę zdalną w urzędach wprowadza nowe rozporządzenie Rady Ministrów z 21/01/2022. Rozporządzenie to na razie obowiązuje od 24 stycznia do 28 lutego 2022 r.
Jak będzie wyglądać praca rzeszowskiego magistratu? Zgodnie z informacjami ratusza, wszystkie wydziały Urzędu Miasta i Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą działały normalnie i wszyscy mieszkańcy, którzy przyjdą, będą na bieżąco obsługiwani lub umawiani na konkretny termin.
– Ze względów bezpieczeństwa, zachęcamy jednak do zdalnego kontaktu z urzędem, drogą telefoniczną, e-mailową lub poprzez platformę ePUAP. W przypadku spraw wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miasta Rzeszowa lub jednostkach organizacyjnych prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia terminu wizyty – informują urzędnicy.