6 C
Rzeszów
środa, 28 lutego, 2024

Po 2 godzinach rozmowy straciła 10 tys zł. Uwaga na nową metodę oszustów!

REKLAMA

Ponad 10 tysięcy złotych straciła mieszkanka powiatu łańcuckiego po dwugodzinnej rozmowie z fałszywym pracownikiem banku.

Oszust najpierw nastraszył kobietę, że ktoś próbuje włamać się na jej konto bankowe, a potem kazał zainstalować aplikację, która dała mu zdalny dostęp do jej komórki.

POLICJA OSTRZEGA

Obecnie przestępcy potrafią na telefonie ofiary wyświetlić numer telefonu lub nazwę zaufanej instytucji. Wyświetlany numer telefonu lub nazwa naszego banku nie są już gwarancją, że rozmawiamy z prawdziwym przedstawicielem banku. Dlatego jeżeli mamy jakiekolwiek wątpliwości co do intencji rozmówcy, rozłączmy się. Po odczekaniu min. 30 sekund połączmy się z daną instytucją wpisując oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, a nie oddzwaniając na wcześniejsze połączenie.

Zobacz też:

Oszustwo na angielskiego policjanta

Musi spłacać nieswoje pożyczki. To było oszustwo szefowej!

Prezent ma majówkę! Kolejny odcinek S19 gotowy!

Najnowsze

Najnowsze

REKLAMA
Start
Nowe
7dni
Szukaj