28 C
Rzeszów
piątek, 19 lipca, 2024

Czujnik czadu uratował dziecko

REKLAMA

W Świlczy koło Rzeszowa 7-letnia dziewczynka w łazience omal nie zatruła się tlenkiem węgla. Na szczęście w mieszkaniu był czujnik czadu, który w porę ostrzegł rodzinę. Matka natychmiast wyprowadziła córkę do innego pomieszczenia i wezwała pomoc. Dziewczynka trafiła do szpitala na badania.

Inres24 w Google News

Obserwuj i bądź na bieżąco

Najnowsze

Najnowsze

REKLAMA

Fancyelements

Welcome to the future of building with WordPress. The elegant description could be the support for your call to action or just an attention-catching anchor. Whatever your plan is, our theme makes it simple to combine, rearrange and customize elements as you desire.

Start
Nowe
7dni
Szukaj