24.3 C
Rzeszów
poniedziałek, 20 maja, 2024

#RzeszowToMy – aplikacja do zgłaszania miejskich problemów

REKLAMA

Aplikacja #RzeszowToMy poprawi kontakt mieszkańców z urzędem oraz pomoże włączyć ich do zarządzania miastem – podkreśla Konrad Fijołek, prezydent Rzeszowa.

Dziura w drodze, nielegalne wysypisko, a może zdarty rozkład na przystanku? Sprawy interwencyjne w Rzeszowie można teraz zgłaszać, korzystając ze specjalnej miejskiej aplikacji – #RzeszowToMY.

Wystarczy kliknąć, napisać czego dotyczy problem, zrobić dodatkowo zdjęcie, a potem czekać aż sprawa zostanie załatwiona. A urzędnicy mają specjalne wytyczne od prezydenta: maksymalnie 3 dni, aby wyznaczyć właściwą osobę, która zajmie się danym zgłoszeniem i 10 dni, abyśmy dostali odpowiedź zwrotną, co w naszej sprawie się dzieje.

– Zrobimy wszystko, aby ta ścieżka do realizacji zgłoszonych spraw była jak najkrótsza. Aplikację już testowaliśmy. Były np. sygnały o dziurze w drodze, uszkodzonym parkingu, schodach. Część tych zgłoszeń już mamy załatwionych. Są też zadania odrzucone, na przykład dlatego, że dotyczą terenu prywatnego, ale tam także wysyłamy nasze służby, aby np. zwrócić uwagę właścicielowi, że trzeba działkę posprzątać – wyjaśnia Marcin Stopa, sekretarz miasta.

Aplikacja mobilna #RzeszowToMY to także informator. Dowiemy się z niego np. o wydarzeniach kulturalnych, konsultacjach społecznych, podatkach, ostrzeżeniach, czy utrudnieniach drogowych.

– Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkaniec będzie miał dostęp do urzędu z każdego miejsca i o dowolnej porze – mówią urzędnicy.

JAK TO DZIAŁA?

Inres24 w Google News

Obserwuj i bądź na bieżąco

Najnowsze

Najnowsze

REKLAMA

Fancyelements

Welcome to the future of building with WordPress. The elegant description could be the support for your call to action or just an attention-catching anchor. Whatever your plan is, our theme makes it simple to combine, rearrange and customize elements as you desire.

Start
Nowe
7dni
Szukaj